2012-01-29

2012-01-29

-Det lyser bus!!!

Det är frasen jag säger till Olle säkert 30 ggr om dagen. Han skrattar lika mycket varje gång jag säger det. Det jag menar är att det lyser bus ur hans ögon. För det gör det verkligen! Han ser ut som en riktig liten Emil. 

För busa kan han ju som bekant. Han sliter i allt. Han plockar ur alla lådor i köket och hallen. Helst kollar han på oss och skrattar samtidigt. Det är grejer överallt. Jag hittar våra skor under soffbordet och tandkrämen i sovrummet. Ja, ni förstår. Ingen idé att försöka hålla efter. Om han får gå runt med något i handen är han som nöjdast och då är vi andra också glada. Bara att städa när busungen har lagt sig helt enkelt. Inte lätt att hålla hemmet städat med en Olle i familjen. Men det står vi så gärna ut med så! Det lyser bus!!!

 Det lyser bus!
 Ketchupen fick åka med runt en sväng

Lite bokläsning (kors i taket)

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan